Pexels sejio402 29244129

Zoals iedereen weet wordt er volop gewerkt aan de ombouw van de rotonde naar een kruispunt. De werkzaamheden liggen redelijk op schema en gaan richting de eindfase. In deze eindfase zullen in het weekend van do 7 t/m zo 10 mei en vr 15 t/m zo 17 mei alle wegen waaraan gewerkt is worden voorzien van een asfalt-toplaag zodat alles één geheel wordt.

Wat houdt dit in:
In het weekend van do 7 t/m zo 10 mei zullen alle wegen vanaf donderdagavond t/m zondagavond afgesloten worden voor voertuigen, maar ook fietsers en voetgangers. In het weekend van 15 t/m 17 mei geldt dit van vrijdagavond t/m zondagavond.

Klankbord Ladonk heeft dit met de gemeente en Heijmans besproken. Helaas kan het niet anders en zullen we overlast ervaren, maar we begrijpen ook dat de werkzaamheden afgerond moeten worden.

  • Aanliggende bedrijven zijn deze weekenden niet of nagenoeg niet bereikbaar.
  • Voor de Runmolen houdt dit in dat deze bedrijven in zijn geheel niet bereikbaar zijn op deze dagen, ook niet te voet.
  • De Shell zal in zijn geheel gesloten zijn op deze dagen waardoor er ook geen broodjes gehaald kunnen worden.

We hopen je als Klankbord Ladonk voldoende geïnformeerd te hebben zodat je tijdig maatregelen kunt nemen voor deze afsluitingen.

Ook via de website van Heijmans kun je informatie vinden over de werkzaamheden e.d.

Er komen voor deze weekenden nog omleidingsroute’s omdat de Keulsebaan ook afgesloten zal worden vanaf de Korenmolen.

Ook leuk om te lezen

Uitnodiging voorlopig ontwerp Keulsebaan in Boxtel

26 mei 2026

Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Boxtel heeft op 24 maart jl. het voorlopig ontwerp voor de capaciteitsuitbreiding van de Keulsebaan vastgesteld. U woont en/of werkt in de directe nabijheid van het plangebied van de Keulsebaan of u heeft daar gronden liggen. Daarom nodigen we u uit voor een informatieavond over dit voorlopige ontwerp van de Keulsebaan.

Ladonk ondernemersbijeenkomst en barbecue op 21 mei 2026

24 april 2026

Na twee succesvolle edities organiseert Klankbord Ladonk opnieuw een ondernemersbijeenkomst met aansluitend een barbecue. De klankbordgroep vindt het belangrijk om ondernemers op het bedrijventerrein met elkaar te verbinden. Met deze bijeenkomst worden ondernemers op Ladonk en Vorst uitgenodigd om elkaar te ontmoeten onder het genot van een barbecue en een drankje. Tijdens de bijeenkomst blikt de klankbordgroep terug en wordt vooruitgekeken naar 2026.

Bekijk alle berichten