

Een gedeelte van de Keulsebaan in is in de avond en nacht van 18 november afgesloten voor verkeer, zodat bepaalde werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd.
De weg is afgesloten van dinsdag 18 november 20.00 uur in de avond tot woensdag 19 november 05.00 uur in de ochtend. Het gaat om het noordelijke gedeelte van de Keulsebaan die niet toegankelijk is voor verkeer. De zuidelijke rijbaan is wel open voor doorgaand verkeer.
In de afbeelding is met rood gemarkeerd welk gedeelte van de Keulsebaan is afgesloten.
Op 16 juni organiseert JOC Dommelland samen met Heartsafe Boxtel een informatieavond voor ondernemers uit Boxtel over AED’s en het gebruik ervan. Tijdens deze avond deelt Heartsafe praktische informatie over het inzetten van een AED en verzorgen zij een demonstratie.
Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Boxtel heeft op 24 maart jl. het voorlopig ontwerp voor de capaciteitsuitbreiding van de Keulsebaan vastgesteld. U woont en/of werkt in de directe nabijheid van het plangebied van de Keulsebaan of u heeft daar gronden liggen. Daarom nodigen we u uit voor een informatieavond over dit voorlopige ontwerp van de Keulsebaan.
Na twee succesvolle edities organiseert Klankbord Ladonk opnieuw een ondernemersbijeenkomst met aansluitend een barbecue. De klankbordgroep vindt het belangrijk om ondernemers op het bedrijventerrein met elkaar te verbinden. Met deze bijeenkomst worden ondernemers op Ladonk en Vorst uitgenodigd om elkaar te ontmoeten onder het genot van een barbecue en een drankje. Tijdens de bijeenkomst blikt de klankbordgroep terug en wordt vooruitgekeken naar 2026.