

Op 25 november is het werk aan de Ladonkseweg (fase 3) gestart. De planning is om dit half december af te ronden. Op 5 januari starten we met fase 4, de Zuidzijde Keulsebaan/Lennisheuvel/Runmolen.
Het project wordt in verschillende fases uitgevoerd. In deze nieuwsbrief leest u meer informatie over de werkzaamheden van fase 4 en 5 (rood en paars). Ook geven we alvast de weekendafsluitingen verder in het voorjaar door. Zo kunt u indien nodig, hier vast rekening mee houden.
In deze nieuwsbrief vindt u de planning en een korte toelichting van de werkzaamheden, bereikbaarheid, hinder en de verkeerssituatie. Ook leggen we de omleidingsroutes uit.
Dit is een nieuwsbericht van de gemeente Boxtel & Heijmans.
Op 16 juni organiseert JOC Dommelland samen met Heartsafe Boxtel een informatieavond voor ondernemers uit Boxtel over AED’s en het gebruik ervan. Tijdens deze avond deelt Heartsafe praktische informatie over het inzetten van een AED en verzorgen zij een demonstratie.
Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Boxtel heeft op 24 maart jl. het voorlopig ontwerp voor de capaciteitsuitbreiding van de Keulsebaan vastgesteld. U woont en/of werkt in de directe nabijheid van het plangebied van de Keulsebaan of u heeft daar gronden liggen. Daarom nodigen we u uit voor een informatieavond over dit voorlopige ontwerp van de Keulsebaan.
Na twee succesvolle edities organiseert Klankbord Ladonk opnieuw een ondernemersbijeenkomst met aansluitend een barbecue. De klankbordgroep vindt het belangrijk om ondernemers op het bedrijventerrein met elkaar te verbinden. Met deze bijeenkomst worden ondernemers op Ladonk en Vorst uitgenodigd om elkaar te ontmoeten onder het genot van een barbecue en een drankje. Tijdens de bijeenkomst blikt de klankbordgroep terug en wordt vooruitgekeken naar 2026.