Foto ondernemersontbijt

Beste ondernemer,

De gemeente Boxtel nodigt u van harte uit voor een inspirerende ondernemersbijeenkomst op donderdag 9 oktober met als thema: “Hoe doe je zaken met je gemeente?”

Tijdens deze ochtend gaan we in op de vraag hoe u als lokale ondernemer beter kunt aanhaken op onze gemeentelijke inkoop. We delen inzichten, gaan in gesprek over kansen en horen graag uw ideeën.

Hierbij zijn ook onze regionale inkooppartner Bizob en werkontwikkelbedrijf WSD aanwezig om u bij te praten.   

📍 Locatie: ’t Dommeltje, Hoog Munsel 9a, Boxtel
🕘 Tijd: 9:00 – 10:30 uur (inloop vanaf 8:45 uur)

Wilt u erbij zijn? Meld u dan uiterlijk 1 oktober aan via economie@mijngemeentedichtbij.nl. Vermeld hierbij uw naam, bedrijfsnaam, vestigingsplaats en het aantal personen.

We hopen u op 9 oktober te mogen verwelkomen!

Ook leuk om te lezen

Uitnodiging voorlopig ontwerp Keulsebaan in Boxtel

26 mei 2026

Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Boxtel heeft op 24 maart jl. het voorlopig ontwerp voor de capaciteitsuitbreiding van de Keulsebaan vastgesteld. U woont en/of werkt in de directe nabijheid van het plangebied van de Keulsebaan of u heeft daar gronden liggen. Daarom nodigen we u uit voor een informatieavond over dit voorlopige ontwerp van de Keulsebaan.

Ladonk ondernemersbijeenkomst en barbecue op 21 mei 2026

24 april 2026

Na twee succesvolle edities organiseert Klankbord Ladonk opnieuw een ondernemersbijeenkomst met aansluitend een barbecue. De klankbordgroep vindt het belangrijk om ondernemers op het bedrijventerrein met elkaar te verbinden. Met deze bijeenkomst worden ondernemers op Ladonk en Vorst uitgenodigd om elkaar te ontmoeten onder het genot van een barbecue en een drankje. Tijdens de bijeenkomst blikt de klankbordgroep terug en wordt vooruitgekeken naar 2026.

Bekijk alle berichten