

Uitnodiging namens de gemeente Boxtel en Sint Michielsgestel
Zoals u weet vangen de gemeenten Boxtel en Sint Michelsgestel Oekraïense vluchtelingen op. Na hun aankomst in Nederland, kunnen en willen ze ook graag gaan werken. Wij merken dat dit alleen nog niet erg voorspoedig verloopt en veel vluchtelingen op zoek zijn naar werk. Daarnaast zijn er heel veel bedrijven die momenteel kampen met tekorten aan arbeidskrachten. Wellicht biedt dit kansen!
Om de verbinding te maken tussen vluchtelingen en het bedrijfsleven, organiseren wij op dinsdag 14 februari a.s. een talentenmarkt. Via o.a. speeddates maakt u kennis met de talenten van de werkzoekenden en zij met de mogelijkheden binnen uw organisatie. De 45 werkzoekenden zijn voornamelijk woonachtig in Boxtel.
De bijeenkomst vindt plaats van 16:00-18:00 uur in de Raadzaal op het gemeentehuis in Boxtel (entree Doctor van Helvoortstraat)
Graag ontvangen wij uw aanmelding voor 1 februari a.s. via: r.v.meijl@mijngemeentedichtbij.nl.
Mocht u vooraf vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met:
Namens het gemeentebestuur van Boxtel en Sint Michelsgestel
Wethouder Mariëlle van Alphen
Wethouder Bert van Druenen
Op 16 juni organiseert JOC Dommelland samen met Heartsafe Boxtel een informatieavond voor ondernemers uit Boxtel over AED’s en het gebruik ervan. Tijdens deze avond deelt Heartsafe praktische informatie over het inzetten van een AED en verzorgen zij een demonstratie.
Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Boxtel heeft op 24 maart jl. het voorlopig ontwerp voor de capaciteitsuitbreiding van de Keulsebaan vastgesteld. U woont en/of werkt in de directe nabijheid van het plangebied van de Keulsebaan of u heeft daar gronden liggen. Daarom nodigen we u uit voor een informatieavond over dit voorlopige ontwerp van de Keulsebaan.
Na twee succesvolle edities organiseert Klankbord Ladonk opnieuw een ondernemersbijeenkomst met aansluitend een barbecue. De klankbordgroep vindt het belangrijk om ondernemers op het bedrijventerrein met elkaar te verbinden. Met deze bijeenkomst worden ondernemers op Ladonk en Vorst uitgenodigd om elkaar te ontmoeten onder het genot van een barbecue en een drankje. Tijdens de bijeenkomst blikt de klankbordgroep terug en wordt vooruitgekeken naar 2026.