

Bericht namens Transvision
Geachte ondernemers,
Van 9 t/m 25 augustus verzorgt Transvision namens de NS treinvervangend vervoer tussen Boxtel en Eindhoven. Dit betreft het vervoeren van duizenden passagiers per dag door middel van touringcars die elke 3 minuten aankomen en vertrekken.
Net als vorig jaar week 43 zullen we hierbij gebruikmaken van zowel het Q-park als de Van Salmstraat, specifiek de halte en grasstrook t/o Van Salmstraat nr. 70. Om dit in goede banen te leiden hebben we diverse maatregelen genomen:
We verwachten dat het vanwege de zomervakantie op het gehele industrieterrein iets rustiger is met verkeer dan gebruikelijk. We doen ons best de overlast voor u als ondernemer te beperken en hopen dat deze maatregelen daaraan bijdragen zodat de doorstroming gewaarborgd is. Als u over deze werkzaamheden vragen heeft, voel u dan vrij te mailen naar yvandermaale@transvision.nl. Tijdens de uitvoering is onze regiecentrale ook 24/7 bereikbaar voor vragen op telefoonnummer 010-3035731.

Op 16 juni organiseert JOC Dommelland samen met Heartsafe Boxtel een informatieavond voor ondernemers uit Boxtel over AED’s en het gebruik ervan. Tijdens deze avond deelt Heartsafe praktische informatie over het inzetten van een AED en verzorgen zij een demonstratie.
Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Boxtel heeft op 24 maart jl. het voorlopig ontwerp voor de capaciteitsuitbreiding van de Keulsebaan vastgesteld. U woont en/of werkt in de directe nabijheid van het plangebied van de Keulsebaan of u heeft daar gronden liggen. Daarom nodigen we u uit voor een informatieavond over dit voorlopige ontwerp van de Keulsebaan.
Na twee succesvolle edities organiseert Klankbord Ladonk opnieuw een ondernemersbijeenkomst met aansluitend een barbecue. De klankbordgroep vindt het belangrijk om ondernemers op het bedrijventerrein met elkaar te verbinden. Met deze bijeenkomst worden ondernemers op Ladonk en Vorst uitgenodigd om elkaar te ontmoeten onder het genot van een barbecue en een drankje. Tijdens de bijeenkomst blikt de klankbordgroep terug en wordt vooruitgekeken naar 2026.